32 (0)2 254 94 44

Nomadesk overhandigt prijs aan ClickOn (NL)

26

Jan, 15

Nomadesk overhandigt prijs aan ClickOn (NL)

Door de sterke verkoopresultaten wordt reseller ClickOn door Nomadesk in de spotlight gezet.Nomadesk-ClickOn

Enkele vragen aan de Ardo Hoogeven en Jasper Leuven van Clickon:

Q: Wie is ClickOn?
A: Wij zijn in 2000 gestart als ICT dienstverlener, gevestigd in Woerden. Organisaties, welke voor het behalen van een positief bedrijfsresultaat in hoge mate afhankelijk zijn van de beschikbaarheid van hun ICT omgeving, kunnen bij ons terecht voor perfect passende 24/7/365 ICT dienstverlening en maatwerk oplossingen. Door met gepassioneerd vakmanschap en intelligente ICT oplossingen bij te dragen aan het resultaat van klanten, een betere maatschappij en een prettigere leefomgeving.

Q: Waarom hebben jullie gekozen voor Nomadesk als oplossing voor file sharing & synchronization?
A: In één woord: veiligheid. We zijn eigenlijk per toeval in contact gekomen met Nomadesk, op de Ingram Micro Mobility Academy. Maar toen we de mogelijkheden voor lokale encryptie en het op afstand verwijderen van data zagen, waren we snel overtuigd.

Q: Welke producten uit de Nomadesk lijn zetten jullie in bij klanten?
A: Wij verkopen aan onze klanten de Nomadesk Public Cloud. Er is geen investering nodig, het product is eenvoudig schaalbaar en de data staat toch in Nederlandse datacenters.

Q: Bij wat voor type klanten zetten jullie Nomadesk in?
A: Wij werken in het MKB segment, en Nomadesk kan gebruikt worden door al onze klanten! We geloven sterk in het feit dat Nomadesk een goed alternatief is voor de traditionele file server, mét daarbovenop de zeer uitgebreide flexibiliteit op valk van delen van bestanden en synchronisatie. Wat van toepassing is op een erg uiteenlopend doelpubliek. Tandartsen, aannemers, dokters, advocaten, accountants,… ze zijn allemaal potentiële Nomadeskgebruikers.

Q: Op welke manier draagt Nomadesk bij aan jullie dienstverlening?
A: Nomadesk sluit naadloos aan op onze high end dienstverlening. Veiligheid en betrouwbaarheid is van groot belang voor onze klant. De filesharing oplossing van Office 365 biedt onvoldoende opties voor deze klanten. Nomadesk vult dat perfect aan.

Q: Wat zijn, voor jullie en jullie klanten, de voordelen van Nomadesk?
A: Voor onze klant is het de zekerheid dat zijn data écht veilig is, zonder dat het complex wordt. Nomadesk encrypt standaard de lokale vault data, en in het geval van bijvoorbeeld diefstal kan er een remote wipe worden uitgevoerd. Zo vallen bestanden nooit in verkeerde handen. Toch kunnen bestanden flexibel vanaf alle apparaten worden benaderd, ook als het om grote hoeveelheden gegevens gaat. Gebruikers zijn zelf in staat om in gezamenlijke vaults, mappen te maken en onderling te delen. En dankzij het prijsmodel heeft een organisatie direct inzicht in de kosten per medewerker, waardoor de TCO eenvoudig wordt bewaakt.

Q: Hoe ervaren jullie de samenwerking met Ingram Micro?
A: De samenwerking loopt zeer goed. Ingram Micro is volop in ontwikkeling en dat ervaren we als zeer positief. Wij kunnen bij ze terecht voor alle zaken op het gebied van cloud, mobility, abonnementen, hardware enzovoorts. Het is een goed team met kennis van zaken. De communicatie verloopt snel en de lijntjes zijn kort. Daar zijn ze erg goed in!

Q: Wat is jullie de visie op de ontwikkelingen in IT en Telecom voor het komende jaar ?
A: De markt verschuift contstant, dus er zijn heel veel ontwikkelingen. Als dienstverlener is het noodzaak om deze te volgen, ‘go with the flow’! Wij merken onder andere dat het MKB steeds terughoudender is in het doen van grote investeringen. Daarnaast worden medewerkers steeds mobieler, en is het eigenlijk geen optie meer om puur in ‘on premise’ te denken. Combinaties met cloud diensten, hybride oplossingen, worden steeds belangrijker.

COLOR SCHEME Unlimited color options are avaliable via Options Panel.